18 March 2009

Dieke en Marloes.


Hey all Acro-Yoga Friends!

Met dit bericht willen we deze BLOG een doorstart laten maken als inspirerende plek!
Ik Marloes Engelhart, Diekes vriendin en AcroYogaFan zal hier vanaf nu ook berichten posten.Wat Dieke en ik heel leuk zouden vinden is, als de Rotterdamse AcroYoga brothers en sisters meer een community gaan vormen. Dat betekend dat jullie vanaf nu kunnen zien op deze blog en via de Salonphysique site wat er allemaal te doen is en allen uitgenodigd zijn om weer regelmatig deel te nemen aan deze heerlijke vorm van yoga.
Een nieuw seizoen is begonnen en mooie nieuwe plannen zijn gemaakt.
Er komen jamsessies, AcroYogaweekends, workshops en feestjes aan en ook zijn de AcroYoga lessen van Dieke nu op maandagavond van 20-21.45 in centrum DJOJ.

We verheugen ons om je weer te zien!

Liefs van ons.

and remember:
Work honestly,
Meditate everyday,
Meet people without fear,
And play.

2 comments:

Anonymous said...

Yay Marloes! fijn dat je aan mijn zijde staat om Yoga-end Rotterdam bruisender te maken. zodat we elkaar niet alleen leren kennen op de mat!

Snel ook meer berichten van mij ;)

Anonymous said...

Wow, my crazy yogachicks! I like this bloggyplace here.

Hier spreekt een nieuwe yoga-fanaat.

Ik zal de blog in de gaten houden en kijk uit naar de volgende Yoga/Dieke/JamSessie!

Liefs!
Set