30 September 2008

pics

PICS!

3 comments:

Rik Bikker said...

Leuke foto's!

Love, Rik

Unknown said...

Hi Darlin',

Zo leuk! Ik dacht gister aan je en vandaag weer. Dus ik dacht ik ga eens op je blog kijken. En daar zie ik je berichtje over de Power of Now! Ik zit echt met een grote smile dit bericht te tikken. Voel me vereerd dat je mij noemt (hoewel Yvette toch echt met 2 TT is, maar dat is de journalist in mij, forgive me!) en ik vind het zo bijzonder dat je juist dat boek op dat moment tegen komt...
Met mij alles goed, druk met van alles. Ik mail je nog wel!

Miss you!
Yvette

Anonymous said...

He lieve Diek,

Heerlijk om zo te lezen over je reis en de beelden te zien. Mm tja, de kracht van het nu las ik toevallig tijdens mijn laatste reis en, wow!, het laat je echt een ander niveau van bewustzijn ervaren.

kus Brenda